søndag den 21. oktober 2012

Tak for denne gang.

Ja... jeg stopper med og blogge. Ikke fordi det keder mig eller jeg ikke holder af det, lysten er der bare slet ikke mere. Jeg synes mere det er en "sur" pligt end en fed tjans, som jeg virkelig gerne vil bruge og finde tid på. Jeg har været skide glad for hvordan jeg har kunnet se, at det hele har udviklet sig, især de sidste 3-4 måneder. Læser tallene er steget, i har været søde til og skrive mails til mig osv.

Jeg har bare slet ikke lyst mere. Jeg sletter ikke bloggen, så i kan stadig gå tilbage og kigge - og jeg kan. Den betyder stadig meget for mig og derfor vil jeg gerne selv kunne se tilbage, og kigge lidt engang imellem.

Jeg håber i forstår min beslutning, men samtidig har nydt dette eventyr lige så meget som jeg har! I er de sødeste læsere i hele verden. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin