søndag den 6. maj 2012

En passion eller en spontan idé..


De sidste par dage har jeg gået med nogle forskellige tanker om min lille verden her. Jeg holder så ufattelig meget af det og elsker, at dele mine tanker og min hverdag med jer. Men jeg har stadig den indstilling til det, at det skal være noget jeg gør af lyst, og ikke fordi jeg føler jeg skal, eller skylder jer læsere det - hvilken også er grunden til, at her kan være lidt stille i et par dage ind i mellem. :-)

Jeg så en blogger i Odense den anden dag, som jeg har fulgt over længere tid og blev helt ærligt temlig skuffet. Jeg har længe synes hun var noget af det smukkeste og slankeste, indtil jeg så hende i virkeligheden - ingen tvivl om, at hun er flittig bruger af photoshop. Et eller andet sted, synes jeg bare ikke det er okay. Det er selvfølgelig op til en selv, men jeg synes i den grad det virker utroværdigt? Enten har jeg et forkert syn på blogverden, men når man skriver om ens hverdag og en selv, burde man så ikke også vise sine læsere hvordan man ser ud i stedet for, at redigere sig slankere på sine billeder?
For nogle virker det nok som en bagatel, men jeg blev bare lidt oprevet over det, fordi jeg lidt synes det er, at "snyde" sine læsere. Jeg ville da også MEGET gerne selv smide 5 kg. mere (og knogler i øvrigt også for det!), men jeg kunne bare aldrig finde på, at redigere mig slankere på mine billeder. Nå... nok med sure opstød for nu!

Når vi nu snakker omkring det med, at tabe sig går det RIGTIG godt! Har besluttet for, at måle mig igen om 3 uger, og havde egentlig aftalt med mig selv, at jeg ikke måtte veje mig, men kunne alligevel ikke dy mig den anden dag: -3 kg. mere.... YAY!!! grunden til, at jeg måler mig i stedet for, at veje mig er fordi jeg træner så meget som jeg gør, og derfor tager nogle kilo på i muskler også. Jeg kan virkelig mærke det hjælper på mit humør med træningen også, er meget mere glad og positiv generelt! :-)

Jeg håber i hang på, der var bare lige et par ting, som jeg var nød til og komme af med - som sagt er den måde mine frustrationer og mine opture! :-)
Har forresten haft en kanon weekend - håber jeg også i har damer!

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin