tirsdag den 8. maj 2012

LUNCH ON A DAY AT HOME


Besluttede mig for, at tage en hjemmedag idag og få lavet de sidste afleveringer, trænet en masse og hygget lidt om mig selv. Og det her er så hvad jeg forkæler mig selv med til frokost. :-) Jo der er MEGET mad, men når jeg træner så meget som jeg gør, skriger min mave på mad nærmest konstant! Tallerkenen til venstre spriser jeg først 15 minutter efter, at jeg er færdig med sandwich'en, så min mavse ikke får det hele indenbors på én gang, derudover tygger jeg maden rigtig mange gange og får dermed større mæthedsfornemmelse. :-) skulle lige hilse og sige, at det hele smager og smagte, RIGTIG lækkert! ;-)

Sandwhich:
2 stk. ristet rugbrød
1 tsk. grøn pesto (½ tsk. pr. brød)
2 store salatblade
3 skiver hvidløgsspegepølse
5 små "skiver" parmesan
6 skiver agurk

Snack:
1 stk. ristet rugbrød (i stave)
3 mellem gulerødder (i stave)
1/3 galiamelon

Dip:
2 spsk. 9% cremefraiche
1 tsk. chili pulver
½ tsk. hvidløgssalt
1 tsk. peber
1 tsk. tørret timian

xoxo



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin