søndag den 4. december 2011

The first one.

Jeg har længe gået og leget med tanken om, at oprette en blog. Dels fordi jeg selv synes det er ufattelig inspirerende og læse blogs, også fordi jeg gerne vil dele min stil og mine tanker med en masse andre fashions addicts. :-) hvis nu i ikke skal være stået helt af, når jeg fortæller om de mennesker som jeg er omgivet af, kommer lige lidt info om de vigtigste i mit liv. Jeg går på Tietgen Handelsgymnasium i Odense i 2. g - rædselsåret! Mine forældre er skilt, og jeg bor hos min søde mor med min lillebror (Jeppe). Udover det er jeg hestepige med stort H, og har været det hele mit liv! Pt. er jeg uden egen hest grundet økonomien og tiden, men er så heldig at få lov til at ride et par stykker, faktisk alle dage på ugen i en stald ikke ret langt fra hvor jeg bor. Udover det er jeg ejer af den skønneste tigerstribede boxer på 4 år. Mere finder i nok ud af hen af vejen!
Et indlæg jeg vil forsøge, at gøre så fast som muligt er et "dagens", da jeg selv synes det er noget af det mest inspirerende! så et "dagens" fra idag, som startede i stalden og sluttede med lækker mad med mor, mormor, hendes kæreste og lillebror. :-)
Jakke; Vintage Strik; only Tørklæde; Noa noa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin