tirsdag den 27. december 2011

Christmas is over

Eftersom der ikke er noget som hedder 3. juledag i min verden, er julen slut nu, og næste stop er NYTÅR! og jøsses hvor jeg glæder mig! den grønne kjole gik i vasken... ØV! men jeg fandt selvfølgelig en anden, og næsten lige så flot. :-) Den er fjernet fra Nelly's hjemmeside så i må vente med at se den til den 31.
Jeg er så, shoe-addicted som jeg er, "kommet til" og bestille et par støvletter og et par stiletter (de matcher nytårskjolen!) idag - Nelly hr 50% på RIGTIG meget, så kan man jo intet stille op!


Og som lovet lige et outfit snap fra "byturen" i søndags. :-)


Blazer; H&M, Top; Vintage, Leggins; H&M, Stiletter; Jette Riis, Clutch; Vintage, Armbånd; H&M, Ur; Rosie&Roses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin