mandag den 2. januar 2012

Undskyld!

Åh jeg har været dårlig til, at skrive de sidste dage, men for det første har jeg været uden kamera og har derfor ikke fået taget et eneste outfit billede, ikke engang det fra nytår! apropos nytår havde jeg det mest kaotiske ang. tøj. Mine sko, som skulle være kommet senest d.31 kom ikke! fuck fuck fuck. I farten skulle min smukke kjole stryges, jeg havde ikke set det skide strygejern stod på "bomuld" og laver en kæmpe "plet" midt på kjolen - endnu mere fuck fuck fuck. Men heldigvis var der lidt fald i kjolen, så det var ikke såå synligt. Fiks som jeg er og skal stege laks uden forklæde, ender det med, at jeg har fedtpletter udover hele kjolen - og det gik altså ikke! Så låne en kjole af Nanna (hverken hun eller jeg selv havde heldigvis haft den på før!) og hjem og skifte sko. Udover al den kaos havde jeg en intet mindre end fantastisk nytårsaften! Er stadig helt oppe og ringe over den. :-) weee!
Jeg håber jer labre damer kom ligeså godt ind i søde 2012, som jeg gjorde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin