torsdag den 26. januar 2012

Dear Marilyn

Jeg har, lige siden jeg hørte om hende første gang, ikke været i tvivl om, at hvis der var en person som jeg synes er ufattelig inspirerende og som jeg ufattelig gerne ville have mødt, er det Marilyn Monroe. Hun har været et kæmpe forbillede for så vanvittigt mange kvinder - inkl. mig selv! Egentlig finder man jo aldrig ud af hvem hun egentlig var, men at dømme på hendes historie og det hun gjorde for vi kvinder, synes jeg vi alle sammen burde have bare en smule respekt for hende. :-)

Mit favorit citat fra den kære Ms. Monroe er dette: “I've never fooled anyone. I've let people fool themselves. They didn't bother to find out who and what I was. Instead they would invent a character for me. I wouldn't argue with them. They were obviously loving somebody I wasn't.”

Citatet minder mig rigtig meget om mig selv, og de kampe jeg har været nød til, at tage - og stadig tar' - hvilket nok også er grunden til, at jeg er så vild med det. :-)

R.I.P Marilyn Monroe. 

God torsdag aften, ladies!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin