lørdag den 28. januar 2012

Friday

Jeg var, i går aftes, i biografen og se Steven Spielbergs nye film "War horse" og hold k*ft hvor er den fantastisk! Må ærligt indrømme, at jeg kneb en tåre eller 20, men det er virkelig en fantastisk smuk, følelsesladet film. Jeg vil helt klart anbefale, at man skal se den, også selvom man ikke er hestemenneske. :-)

Også spillede vores kære drenge semifinale igår, hvilket jeg fejrede med, at være klædt i rødt og hvidt. ;-)
Skjorte; Vintage// Bælte; Vintage// Bukser; H&M


Dagen idag har stået på ridning af 3 skønne hestebasser - hvilket godt kan mærkes i lårene!! og i aften skal jeg intet andet end ud og have lækker mad med min skønne mor og lillebror. Hav en fantastisk lørdag De damer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin