tirsdag den 13. december 2011

it's rainin'... unfortunately not with men.

Jeg kan faktisk godt lide regnvejr, i det hele taget jeg kan gode lide den årstid her. Call me crazy, men når man skal til, at have den tykke jakke på i stalden og ved, at man skal i ridehuset for, at få kræet motioneret fordi det enten er for mørkt eller koldt udenfor, smiler jeg RET meget! Udover det synes jeg det er så fanden hyggeligt, at gå og tænde stearinlys når mørket kommer snigende, spise varm suppe og have en undskyldning for, at smide sig under dynen ligeså snart jeg er hjemvendt fra stalden. :-) 
Lige nu står den på "venner" og putning med min fantastiske boxer, Bebber (egentlig hedder han Walde, meeeen.... han ER en baby!). Og resten af aftenen skal gå med intet andet end god mad og hygge, ingen lektier til imorgen eftersom dagen står på fagdag i International Økonomi. :-)
Jeg ville rigtig gerne have givet jer et "dagens", men jeg havde en smule travlt da jeg kom hjem og hoppede lige i ridebukserne, hvilket der ikke er ret meget "dagens" over. Der kommer et imorgen, I'll promise!
Selveste Bebber!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin