lørdag den 30. juni 2012

and then I just smile









Min lillebror og jeg er alene hjemme hele weekenden og startede derfor dagen med, at sove længe og spise lækker morgenmad. Min mor har længe sukket efter om ikke jeg ville rydde op i mit tøj, så det gjorde - som en lille overraskelse til når hun kommer hjem mandag. :-) det resulterede i MEGET mere plads i mine skuffer og faktisk en total oprydning af hele mit værelse - og hold kæft hvor er det egentlig skønt når det er gjordt!
Min kusine var ude hos min mormor, så vi tog ned og spillede minigolf (bare hvis i ikke har gættet det ;-)) og tog hjem til min mormor og "morfar" og spiste frikadeller, spillede scrabble og drak varm kakao, SÅ hyggeligt!

Jeg starter på Dukan-Diet'en imorgen og håber VIRKELIG, at den lever op til sine forventninger. Jeg er så træt af - og ked af det over - at rende rundt med de ekstra kilo. Væk, væk, væk, NU! :-)


I've had a wonderfull day today! :-)

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin