lørdag den 9. juni 2012

Igår i billeder


Jeg vovede mig ud i regnvejret og genbrugsen, skulle jo bare lige kigge, men så stod de her der......

Smuttede også biblioteket for, at låne den 4. af Nynnebøgerne. Har snart læst dem allesammen 3 gange, og griner stadig ligemeget hver gang!



Også spiste jeg lækker frokost og drak Fanta i regnvejr. :-)

Dagen idag startede i stalden og en tur på stranden med krikkerne, og nu sidder jeg egentlig bare og hygger. Er i et lidt træls humør idag, så tror bare jeg lukker mig inde med i "Nynnes" selskab de næste par timer. Jeg skal ikke rigtig lave noget i aften og egentlig har jeg det fint med sådan en stille og rolig weekend, men lige nu synes jeg faktisk det er lidt træls! Imorgen skal jeg selvfølgelig i stalden også på arbjede. :-)

Hav en god lørdag, d'damer!

Love

1 kommentar:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin