torsdag den 28. juni 2012

Fødselsdags outfit!


Nanna og jeg holder fødselsdag den anden weekend i august - og JA, jeg ved godt der er lidt over 1 måned til, men jeg nægter simpelthen og stå ugen før og ikke ane hvad jeg skal hoppe i!
Men jeg er helt forelsket i kjolen! Den ser noget kort ud, men hun er altså 20 cm. højere end mig hende modellen, så mon ikke den går? :-) Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for hvilke af skoene det skal være, noget hælder mest til det ene par, noget til det andet. Det kommer også an på hvor feminim eller rå jeg vil være. Jeg har tænkt mig, at style den med et guldarmbånd, en "fin" men voldsom ring og evt. et par lange fjerøreringe.
Tror lige jeg tager mor og Nanna med på råd mht. til sko også bestiller jeg det sgu til den første, så jeg kan nå og sende hele skidtet retur, hvis det ikke går! :-)

Håber i har det godt d'damer!


What I wanna wear to my b-day party in August. I just can't decide which pair of shoes i wanna wear! :-)


xoxo



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin