mandag den 24. september 2012

Colourful n' casual

Dagens fra idag. Har bare haft en rigtig mandag; var fuldstændig udkørt da jeg stod op, så sov længe og tog afsted uden makeup i min lillebrors gamle trøje, de jeans jeg har det bedst i og mine Doc. Martens. :-) 
Mor og jeg tog forresten en spontan tur i IKEA igår og købte ny seng og lidt nyt til mit værelse, så jeg rodede rundt med det lige til kl.23. Havde egentlig tænkt mig, at i skulle have set hele "processen", men D U M som jeg er, glemte jeg og tage billeder inden jeg ryddede op og flyttede rundt - for filan altså! 
Jeg synes alligevel ikke i skal snydes, så i får nogle billeder af det "nye" værelse enten senere idag eller imorgen. 

Ha' en god og hyggelig efterårsmandag kære læsere! 


Knit; H&M man// Jeans; H&M// Boots; Doc. Martens

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin