lørdag den 29. september 2012

I don't care anymore. I just live and love my life .

Først undskyldm også ikke alligevel fordi i ikke har set mit lille værelse endnu, men det er fordi jeg har fundet ud af, at det ikke er helt færdigt endnu. Det bliver det forhåbentlig på mandag når JEG kører (;-)) i IKEA og handler de sidste ting. :-) 

Jeg er alene hjemme denne weekend, men skal arbejde hele weekenden så når egentlig ikke og nyde det ret meget - desværre. Havde heldigvis fri kl. 18 idag (havde så også været igang siden kl. 07!!!), men skyndte mig hjem og lavede noget lækkert mad og nu hygger jeg mig bare helt åndsvagt med mig selv, nachos, guacamole, vindruer, Nellie Dellies, danskvand og "Voice". Det er på aftener som disse hvor jeg er HELT smadret, at jeg elsker ikke og have en kæreste og kun skulle tage stilling til mig selv og gøre de ting, som JEG har lyst til! :-) 

Hygge, aftensmad og noget rigtig længe ventet og fantastisk!!!


Naan brød m. light natural flødeost, frisk spinat, røget laks, feta, avocado, forårsløg og dild. Mhhh....



OG JA FUCKING JA! JEG BESTOD IGÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Mange gange tillykke Stine!! :-D

    Anna
    http://twisttherhythm.blogspot.dk/

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin