mandag den 17. september 2012

When I say that proteins are my drug, I REALLY mean it

Åh det er snart længe siden damer og egentlig er der ingen undskyldninger for det, men jeg har VIRKELIG haft travlt. Vil gerne be' om 6 timer mere i døgnet.... please, anyone? Nå, det sker nok ikke - de-f*cking-sværre. Men jeg har det rigtig godt, bortset fra, at 3. g er en ligeså stor bitch som 2. g, indtil videre og, at jeg slet ikke har tid nok til mine damer - ØV! Men jeg træner, rider, laver lektier, går i skole, fester og glæder mig til om 15 dage. ;-) (hint: hår!!) 
Jeg er begyndt og fokusere en hel del mere på min kost, fordi det er gået op for mig hvor meget af det jeg synes jeg har for meget, er væske. Den eneste måde man kan "fjerne" væske, er ved og spise ordentligt. Basta bum! Jeg burde nok stoppe med, at drikke alkohol, men niksen! der stopper legen altså. Jeg er ung og single og elsker en god bytur med mine damer. Så hellere knokle lidt ekstra i hverdagen. :-) 
Forresten har jeg en masse nyt i skal se, når jeg engang får tid til og tage nogle billeder af det OG jeg har fået job i netto - og er faktisk rigtig glad for det. :-)

Men, men, men... her er dagens aftensmad!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin