lørdag den 4. februar 2012

home alone

Newest buy!

Pink strik, Oversize tanktop, top; Monki// Clutch; Gina Tricot// Neglelakker; Pieces



Jeg er alene hjemme de næste 8 dage.... S K Ø N T ! men jeg savner næsten allerede min søde mor lidt. Hun fiser rundt nede på Pisterne i Canazei - Italien, så lidt misundelig er jeg altså. Heldigvis er det jo min tur i uge 14! :-)

De fine ting på de øverste billeder er lidt nyt fra i torsdags, hvor jeg lige tog et hurtigt smut ind til byen efter skole. Synes egentlig ikke rigtig jeg har kunne finde noget i Monki før, men lige netop de 3 ting der har jeg gået og ledt efter SÅ længe, og wupti så hang de der inde. :-) Neglelakkerne var lidt et impulskøb, men jeg elsker farverne! Og clutchen var ekstremt billig, også kan jeg egentlig meget godt li' den er så oversize. :-)
Ellers har min lørdag stået på afleveringer, en sød hestebasse der er tosset i det frostvejr her og selv forkælelse i form af afsindig lækker mad!

Resten af aftenen skal jeg hygge på sofaen med vindruer, nachos chips, guacamole og Voice i fjernsynet... man går jo ikke glip af muligheden for, at se lidt på Liam. ;-)

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin