lørdag den 25. februar 2012

New hair

Mit hår var slidt og ødelagt, som i RIGTIG slidt og ødelagt! Så jeg besluttede mig for, at få min kære page tilbage. :-) Sidst var jeg jo egentlig rigtig glad for den, og det er jeg så sandelig også nu! bliver faktisk gladere og gladere for den. Meningen er, at den skal klippes til igen om et par måneder, så den bliver lidt længere foran end bagpå - altså meget grafisk. Men fordi det var så slidt, var min frisør nød til at klippe en del af det af og gøre det over to gange. Selvom jeg er glad for den, glæder jeg mig alligevel til, at den bliver helt færdig!

Lige pt. nyder jeg dagene i Ganløse (Farum) hos min papfar med min mor, bror, Bebber og selvfølgelig min papfar. Den har ikke stået på andet end lidt shopping, (på mors kort vel og mærke. hæ hæ) besøg på Louisiana, - Andreas Gursky's udstilling kan VARMT anbefales!!!! - lækker mad og god vin med min mors familie igår og idag skal jeg skrive noget dansk-historieopgave og ellers skal vi bare en tur i skoven med Bebber og fise den af på sofaen. :-)

xoxo

2 kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin