mandag den 13. februar 2012

når det hele bliver overskueligt

Her har været meget stille de sidste par dage, hvilket der selvfølgelig er en god grund til. Som sagt har jeg rigtig mange problemer med min far, hvilket desværre har resulteret i, at jeg er gået ned med stress. Jeg har overvejet hvorvidt om jeg skulle lave dette indlæg, eller fortsætte som om intet var hændt. Men eftersom bloggen er mig og mit liv, synes jeg lidt, at jeg "skyldte" jer og dele det med jer. Jeg håber i har forståelse for hvis der går en dag eller to uden indlæg, da jeg ganske enkelt ikke har ret meget overskud i min hverdag.

Når dette så er sagt, er jeg ufattelig glad for og se, at stadig flere og flere læser med. Kys til jer! :-)

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin