onsdag den 8. februar 2012

Put a big smile on your face


Jeg fik ikke skrevet noget som helst igår... mit humør var helt i bund, da jeg har rigtig mange problemer med min far lige for tiden, som påvirker mig rigtig meget, desværre. Så mit overskud var simpelthen fuldstændig i bund - ligesom mit humør. Men jeg har det meget bedre idag! Har lagt tankerne lidt væk og nydt, at jeg har en fantastisk mor, nogle fantastiske veninder og en fantastisk hest.

Vi har været på noget uddannelsesmesse med klassen idag, og jeg har besluttet mig for hvad der skal ske når jeg er færdig med HHX. Jeg skal være hesteeksadron hos livgarden!
Hav en god aften ladies, og husk at sætte pris på de mennesker, som virkelig elsker jer!

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin