søndag den 22. april 2012

I'M IN LOVE WITH EVERY FUCKING SUNDAY


Billede fra forrige sommer - taget af mig.


Jeg aner ikke hvorfor, men jeg ELSKER søndage. Førhen hadede jeg dem fordi de altid var fyldt med lektier og dårligt humør, fordi det næste der kom var mandag morgen, men sådan er det slet ikke mere. Eller.... søndag er stadig fyldt med lektier, men jeg synes på en måde, at det er lidt hyggeligt det der med lektier om søndagen... man har god tid til dem, kan gå lidt til og fra som man har lyst, se en film el. lign. imens - alt sammen fordi man ikke kun har et par timer til dem! Så er søndag for mit vedkommende som regel lig med, at hele formiddagen bliver brugt hos hestene, hvilket jeg jo bestemt ikke klager over! :-) Hver 2. søndag arbejder jeg, men det er om aftenen og det synes jeg egentlig også bare er hyggeligt.
Et eller andet i mig siger mig, at det er tegn på, at jeg faktisk bare har det rigtig godt lige for tiden og er blevet rigtig god til, at sætte pris på de små glæder hver enkelt dag giver os. :-)
Jeg tænker ikke længere ret meget over morgendagen, selvfølgelig lægger jeg planer og ved hvad jeg skal, men jeg forholder mig ikke til det, før jeg egentlig står i det - hvilket jeg tror er en god egenskab, for mid vedkommende hvert fald! Det gør, at jeg ikke skal bekymre mig om alt muligt, som egentlig ikke er nødvendigt og, at jeg også nyder nuet noget mere. Det giver hvert fald mig en helt anden ro, at tænke sådan. :-)

Jeg må jo nok - HELDIGVIS - endnu engang bede den svage side af min psyke bøje sig i støvet for den stærke sige, at jeg overvandt mig selv og kom ovenpå igen!
... og nu kom det indlæg her til, at handle om alt muligt andet end søndag, men jeg håber i hang på hele vejen igennem, da det er et stort indblik i MIG - og dermed også bloggen. :-)


xoxo



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin