torsdag den 19. april 2012

Yesterday


Jacket; Only// Sweat; H&M// Shirt; Vintage// Pants; Zara Basic// Boots; Doc. Martens// Bag; Louis Vuitton// Jewels; H&M n' Pieces.





I julegave af vores arbejde havde Nanna og jeg fået et gavekort til en masse forskelligt, hvor en af oplevelser var, at man kunne komme ud og se stand-up med Uffe Holm - og det ville vi! Det var på Kong Volmer i Odense, som er et rigtig hyggeligt meget lille, intimt sted - og hold nu HELT kæft hvor var det sjovt! Vi grinede uafbrudt i 1½ time! Han er intet mindre end genial. :-)
Jeg havde mine bukser fra Zara på, som jeg bliver mere og mere glad for, for hver gang jeg hopper i dem! Elsker mønstret og farverne i dem. :-)
Desværre er vi lidt nogle klovne til det der med busser (trods det faktum, at vi tager dem hver dag til og fra skole) så det endte med, at vi måtte tage en bybus, noget af vejen hjem også betale for en taxa det sidste stykke - og derfor først var hjemme 00.30! Men det var en fantastisk hyggelig aften.

Idag skal min mor, lillebror og jeg ud til min tante, kusine og fætter og planlægge underholdning til min mormor og hendes kærestes 150 års fødselsdag. Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til, at hygge lidt med dem igen!

Desværre er jeg gået hen og blevet halvsyg.... :-( så nu doper mor mig med strepsiler og kamillethe med honning. :-) Har under ingen omstændigheder tid til, at være syg nu!!!

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin