lørdag den 7. april 2012

New in

TOPSHOP

H&M DIVIDED

H&M DIVIDED

Vi var lige et smut i Lyngby idag - min bror skulle have sko til hans konfirmation og min mor skulle have nogle bukser hun havde spottet i Magasin i sidste weekend. Jeg luskede lige i TOPSHOP i mens og fandt den top her, som jeg er ret sikker på bliver uundværlig for mig til sommer. :-) den kostede 129 ,- men med studierabat gav jeg kun 116 ,- og synes egentlig det var et røverkøb - også må man jo godt! ;-) Maxi dress'en og ringene fik jeg af min mor, som lige var i gavehumør - så dejligt! Kjolen er desværre lidt (meget) for lang, men kan heldigvis lægges op. Jeg elsker farven også er der de fineste slidser ude i hver side af den. Er sikker på, at den bliver en favorit til sommer også! Ringene synes jeg bare var super fine og så basic, at man kan bruge dem til alt. Også koster de kun 60 ,- for alle 3!!!

Nu hygger jeg med marzipanæg, the og min skønne familie. :-)
God lørdag, ladies!


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin