tirsdag den 3. april 2012

Back on track

Jeg har været uden en computer, som kunne overføre billeder, som havde word, excel etc. på og som ikke ville oprette indlæg! (Det kom der en meget hidsig Stine ud af!) Men min papfar har været så sød, at låne mig en computer som rent faktisk virker, så nu er jeg tilbage. Der er ikke sker det store udover, at jeg har tilbragt 2 timer i træningscentret næsten hver dag, været hos hestene, arbejdet og været til 18 års fødseldag i lørdags. :-)

Idag startede dagen med en halv time på crosstraineren og derefter 1 times bodytoning også skal jeg på arbejde om et par timer.

I får hverken dagens eller noget, da jeg egentlig ikke har haft andet på end mit træningstøj og sidder i min "I LOVE LONDON" sweat og et par gamle afslapningsbukser, og om lidt  hopper i mit arbejdstøj. Jeg ville bare lige fortælle, at jeg stadig var i live. :-)

God tirsdag - og ferie til dem, som er lige så heldige som mig. ;-)


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin