tirsdag den 27. marts 2012

It feels like summer, for god sake






HOLD NU HELT KÆFT ET VEJR!!!

Jeg havde fri allerede 11:30, så smuttede hjem og spiste æggemad (symbol på sommer!!!) og lavede lektier. Nu sidder jeg og hygger med Bebber i haven og skal lige op til hestene om en times tid og snkke med Susanne om mit lægebesøg igår - hvilket var rigtig skidt. Mit venstre knæ er jo ekstremt dårligt, nu har lægen fundet ud af, at jeg mangler en del brusk mellem min knæskal og min underbensknogle - hvilket jo i sig selv er noget rigtig møg! Derfor tåler mit knæ jo ikke ret meget belastning, og da ridning er en sportsgren, som belaster knæet rigtig meget, må jeg ikke ride de næste to måneder. :-( efter de to måneder må jeg starte ligeså stille op igen, og hvis det ikke er blevet bedre, synes min læge, at jeg skal overveje om ridningen er dét værd. Som han sagde, er jeg kun 17 og skal leve med det knæ her mange år endnu. Har selvfølgelig ikke tænkt mig, at stoppe med hestene, der skal bare arbejdes rigtig meget med dem fra jorden i stedet. :-) "omdan problemerne til muligheder".

Kl.16 skal jeg til Piloxing også til ryg/mave/lår med min søde mor i aften. :-)

God "sommerdag" ladies!

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin