fredag den 16. marts 2012

I love this weather

Jakcet; vintage// Tee; H&M// Pants; VERO MODA// Shoes; Converse// Jewelries; H&M, gina tricot// Clutch; Rosie&Roses



Jeg ELSKER virkelig, at det er forår (og jo, det er det nu!). Mit humør stiger lige 10 grader når solen skinner og det er varmt - fantastisk især i disse tider. :-) Jeg er alene hjemme i weekenden, men skal op og træne imorgen tidlig også henter mi far mig imorgen eftermiddag, også skal jeg til hans og min papmors fødselsdag i morgen aften, med hele familien. Glæder mig rigtig meget til, at se min farmor igen! Hun er den mest fantastiske kvinde på jorden - næst efter min mor. :-)

Rasmus Tantholt var ude på min skole og holde foredrag idag, hvilket var virkelig godt! Så havde jeg fri 11.30 og strøg direkte op til hestebasserne, da jeg kom hjem. Dullen gik F A N T A S T I S K! Simpelthen en fornøjelse, at ride den lille 3 års stjerne hver evig eneste gang. :-)
I og med, at jeg er alene hjemme forkæler jeg mig selv lidt med lækker aftensmad, dansk vand med citrus og mørk chokolade, alt sammen til x-factor. :-)

Hav en skøn fredag bøl'inder!

xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin