fredag den 23. marts 2012

CHEERS TO THE FREAKING WEEKEND


Jeg har haft helt vildt travlt de sidste par dage og har derfor fået blogget 0. Men der er egentlig ikke sket ret meget andet end skole, hest, arbejde, træning og lektier - MEN! det er fredag, jeg havde fri 11:30, har været inde i byen med Lea og duller nu med Nanna. Min mor får gæster kl.18:30 så der skal vi have lækker mad og god vin også kommer 3 af mine skønne damer kl.20 også drikker vi nok en sjus eller 10. ;-) også rykker vi til 18 års! Det er med alle de gamle holmere og kerteminderne, så det bliver uden tvivl en helt fantastisk aften. :-)

Tingene er lidt jeg slæbte med hjem idag - briller fra Foot:loose og armbånd fra H&M. ups....

Skal selvfølgelig nok komme med outfit-snap fra aftenen, imorgen. Hav en skøn fredag, dejlige damer!!!

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin