fredag den 9. marts 2012

3,5 k...

... er hvad der lige er røget ind på min konto. På grund af, at omstændighederne er som de er, skal jeg ikke med til Val Thorens (skiferie med skolen) alligevel, og har derfor solgt min billet for 3.500 ,- til en fra min klasses kammerat. Egentlig burde de penge jo gå ind på min opsparing, men eftersom jeg får feriepenge om et par måneder og egentlig er lidt ked af, at jeg ikke skal med, vil jeg trøsteshoppe for dem i stedet. :-) Jeg har de sidste 5 år gået og drømt en ridehjelm (.... i know.), den koster 2000 ,- og er F A N T A S T I S K, men jeg vil have den i brun og derfor skal den bestilles hjem - og det bliver den! Udover det, vil jeg se om jeg kan finde et sæt lækkert CK undertøj, da det er det eneste som faktisk sidder ordentlig på mig også har jeg et par five units jeans i tankerne, jeg meget gerne vil eje. :-)
John Whitaker - Charles Owen ridehjelm.

Five units jeans.
Fik forresten ikke uploadet outfitsnap i går, men mit kamera ville under ingen omstændigheder samarbejde, så jeg opgav. Jeg prøver igen i dag! :-)

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin