søndag den 11. marts 2012

It's on again

Skjorte;Vintage// Bukser;H&M//Stiletter; Topshop// Smykker;Vintage


1 af de 9 udfordringer hvor taberen skulle drikke to shots (sjovt nok "tabte" Bolette dem alle sammen;-)) Denne her skulle der drikkes en øl med en tampon i hver side af munden.

Den smukke fødselar.:-)


New in!




Grønne bukser; H&M// Skjorte;Vintage// Mønstrede bukser; Zara

  
Mit kamera virker igen. Det syntes åbenbart bare lige, at det ville protestere et par dage. Men jeg havde en helt fantastisk aften igår, fyldt med masser af grin, smil, god mad og vin! :-) I får lige et outfitsnap, samt et par fra selve aftenen også de nye items jeg har glemt, at vise jer. Har ikke taget noget af strikken jeg fik af min søde mor i fredags, fordi jeg tuller rundt i den og ikke lige ligner noget, som er klar til et fotoshoot!

Idag skal jeg lave lidt afleveringer og ellers bare søndagshygge med min mor og lillebror. Udover det var de to timers træning igår noget af en killer. Kan bogstaveligtalt næsten ikke gå idag.... AV mine lår- og lægmuskler! Men det skal jo gøre ondt før det gør godt. ;-)

Hav en skøn søndag, de damer. <3

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin