tirsdag den 13. marts 2012

Today

Knit; Second Female// Shorts H&M// Boots; Doc. Martens// Jewels; H&M, New yorker



Dagens fra idag. Og ja, det er den fine knit jeg fik af mor i fredags! Er SÅ glad for den. :-) Kan lige se den til de lange sommeraftener uden på en løs oversize skjorte eller til et par shorts og brune ben - glæder mig faktisk allerede!
Vejret her på fyn er intet mindre end fantastisk og det "fejrer" jeg med en omgang piloxing efterfulgt af en tur på Café Kræz med min mor, hendes veninde og min veninde (som er min mors venindes datter), så ren tøsetur. Vi tager på café en gang om måneden ca. og det er så hyggeligt med ren rå tøsehygge, god mad, hvidvin også får vi selvfølgelig lige vendt verdensituationen også. :-)

God tirsdag, de damer!

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin