onsdag den 7. marts 2012

sommeren er altså på vej!

overskriften fortæller rigtig godt om min holdning lige pt. om det er for optimistisk eller ej, er jeg ligeglad med. Den ER på vej!.... hvert fald mere end den har været.
Når det nu så er sagt, så er jeg endelig begyndt og træne! Det der med bare, at gå ind i et motionscenter og løfte lidt vægte og stå lidt på et løbebånd, det får jeg I N T E T ud af - så er det sagt. :-) tilgengæld synes jeg det er vanvittig motiverende med spinning, bodypump, cirkeltræning etc. på hold, så det er der jeg sætter ind! Grunden til det er så godt for mig, tror jeg er fordi, at der står en og holder en "i ørerne" og derfor giver man ikke bare op. Har været til spinnning og ryg/mave/lår idag og har nu nogle RET ømme lårbasser, som ikke glæder sig til, at skulle ride en forårstosset hest imorgen. Men mon ikke de overlever? ;-)
Alt i alt er det her den eneste måde jeg kan smide de sidste kilo på, da jeg jo ikke må løbe pga. mit knæ, så nu har jeg besluttet mig for og blive ved - gerne resten af mit liv. :-)

Også får i lige et sommerbillede fra August 2011 af to underskønne basser. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin