søndag den 25. marts 2012

Sunday, oh sunday

Shirt; Vintage// Pants; Pieces// Heels; TOPSHOP// Jewels; H&M// Clutch; Rosie & Roses




Lige et forsinket indlæg, men jeg havde hverken tid eller overskud til noget som helst blogging igår! Jeg havde den bedste aften/nat/morgen i fredags. Hyggede helt vanvttig meget med tøserne herhjemme - mine veninder er GULD værd! og den 18 års fødselsdag var lige i øjet. Nanna og jeg var hjemme kl.6 lørdag morgen, så vi havde det RIGTIG skidt i lørdags!! Da vi efterhånden var blevet mennesker gik vi ned i det lokale vaffelhus og fik årets første is - mums! Drengene skulle spille fodboldkamp kl.14, så vi gik ned og kiggede lidt på søde fyre i fodboldtøj :-) hæ hæ! Ved en 18 tiden tog vi til Odense, spiste nachos på Kræz og så "Project X". Rigtig hyggelig aften, selvom vi var rigtig trætte begge to. 

Idag har mit knæ været RIGTIG dumt, så jeg har ikke fået redet, men kunne jo ikke holde mig oppe fra stalden af, så hele formiddagen gik deroppe. I aften skal jeg bare hygge med min mor og bror med god mad og hygge! :-)

Håber i har haft en ligeså skøn weekend som mig, damer!


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin