fredag den 9. marts 2012

God damn camera

Det virker stadig ikke, det latterlige kamera. Har fremlagt erhvervscase til et udemærket 7-tal idag, shoppet med mor og lillebror og spist pizza. Nu står den på X-factor og popcorn - skøn fredag.<3
Fik de grønne bukser fra H&M jeg meget længe har drømt om, og den fineste bordeaux strik fra Second Female af min skønne mor. :-) hvis mit kamera virker imorgen, skal jeg nok vise jer det! Har også en skjorte fra genbrugsen og et par bukser fra Zara i ikke har set endnu, som jeg også nok lige skal vise jer. :-)
Imorgen skal jeg først ride den 3 års, til en times cirkeltræning og bagefter til en times ryg/mave/lår, så hygge med Nanna også videre til vores skønne veninde Bolettes 18 års fødselsdag. GLÆDER MIG!



xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin