torsdag den 15. marts 2012

it's thursday for god sake!

Blazer; Vintage// Shirt; Vintage// Pants; H&M// Shoes; Converse// Bag; Louis Vuitton
Lige et dagens fra igår, hvor Nanna og jeg var på vej hjem fra en hurtig shoppingtur i Odense. Købte en nederdel, en top og et par øreringe. Viser jer det lige enten senere idag eller imorgen! :-) Idag er vi kommet til, at pjække - ups!!! 
Da jeg åbnede min facebook her til morges så jeg, at min frisør kørte tilbud på farve til 300 ,- og jeg bestilte selvfølgelig en tid med det samme! Så jeg skal ned og farves helt lyshåret kl.12.30 - Weeeeee! :-D udover det har Foot:loose i Odense tilbud idag, imorgen og lørdag på Vans til 300 kr. så jeg smutter nok ud og henter sådan et par i sort når jeg er færdig ved frisøren. Spottede også et par "læder"leggins i Only igår, som jeg ret gerne vil have fingrene i. :-) 

Senere nupper jeg nok lige en times bodytoning og en times spin/styrke - også har jeg vidst også gjort det godt for idag! :-)

God torsdag ladies, vi ses måske senere!

xoxo

God torsdag til jer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin