mandag den 27. august 2012

Et meget overvejende OG følsomt indlæg.

Jeg har meget længe (som i virkelig længe) tænkt over hvor vidt om jeg skulle lave dette indlæg eller ej. Omvendt kan jeg se, at indlæggene omkring min træning og kost er nogle af dem som virkelig trækker views - og det må jo være fordi i godt kan li' dem og gerne vil have mere af "det"!
 
Som sagt har jeg længe overvejet dette indlæg, fordi det er ekstremt personligt og følsomt for mig. Jeg føler virkelig, at jeg "blotter" mig. Ikke fordi jeg skammer mig over min krop, - ikke længere - men fordi jeg stadig ikke er hvor jeg gerne vil være, og fordi jeg har haft - og til dels stadig har - det så skidt og skammer mig så meget over, at jeg nogensinde lod mig selv tage SÅ meget på..
 
Men nu gør jeg det her, med oprejst pande og håber i tager pænt imod det! :-)
 
Her er min krop, som den ser ud nu:
 

"Just because you're a nice girl, it doesn't mean that you can't have evil legs."
Benene er klar en af mine favorit kropsdele og derfor også den, som jeg VIL have skal blive præcis som jeg vil have de skal være. :-)
 


2 kommentarer:

  1. Hej Stine!
    Rigtig fin blog - elsker titlen!
    Godt gået og lækre ben :)
    Er blevet fast læser, tjek gerne vores blog ud.

    Anna / twisttherhythm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna!
      Tak for de søde ord. :-)
      Og tusinde tak! :-D

      Jeg vil helt sikkert tjekke jeres ud!
      Ha' en rigtig god dag! :-)

      Slet

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin