onsdag den 8. august 2012

F*CK EN WEEKEND


Tee; Vintage// Cardigan; H&M// Jeans; H&M// Sneaks; Adidas


Vil til mit eget forsvar for det første godt lige sige, at billederne er taget lige inden vi gik til havnefest = meget høj promille!!!!
MEN jeg har haft den fedeste weekend.. jøsses dog. Er faktisk helt høj over den endnu! :-D
Den første weekend i august er der havnefest i Kerteminde, som starter med havneshow lørdag middag også er der ellers diverse telte, "barer" osv. nede på havnen. Lørdag aften holdte en af mine veninder middag for yndlingsdamerne, så vi spiste fantastisk mad og fyldte maven med øl og shots. Man skal være +16 for, at komme ind lørdag aften - fordi det hele "stikker helt af" der, og det gør det VIRKELIG! Man er fuld, møder så mange man kender som er ligeså fulde som en selv og har det generelt bare fucking sjovt. Barerne og teltene lukker kl.02, hvor rigtig mange tager på den lokale bar/diskotek og fester videre.
Så vågner man søndag og har det hammer dårligt... og drikker videre. også er det egentlig tit sådan, at søndag er meget sjovere end lørdag! I år tog Nanna og jeg op til en af drengene også til havnefest ved en 16-17 tiden, kl.23. er der så fyrværkeri også tager vi på den røde igen (den lokale bar/diskotek).
Jeg har aldrig rørt mine lattermuskler så meget, drukket så mange øl, haft så mange tømmermænd, spist så mange chips og oplevet så fandens mange sjove - og flove - ting. Alt i sammen i det mest fantastiske selskab. Jeg har simpelthen de bedste venner og veninder. :-)

Jeg starter i skole imorgen - 3.G!!!!!! - og har forresten fødselsdag på fredag - 18!!!!!!!!!

Kys til jer, søde læsere. :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin