mandag den 20. august 2012

Veggie "pizza"

Hello ladies!
Jeg har haft den mest vanvittige og sjove weekend - E L S K E R mine damer! <3 Nannas føller va en succes uden lige og vi endte (selvfølgelig) i byen OG var hjemme kl.07 søndag morgen, hvilket også resulterede i, at jeg var temlig træt igår. ;-) men jeg har virkelig haft en god weekend fyldt med grin, smil, pinligheder og fantastisk veninder!

Også til det indlægget egentlig handler om, nemlig min frokost. Sov alt for længe til morges og gad ikke køre i bus i næsten 4 timer for, at være i skole i 2, så blev hjemme. :-)
Jeg havde lyst til noget varmt og lækkert til frokost, så jeg lavede mig en veggie "pizza".
Du skal bruge:
Tortilla pandekage (jeg brugte den med hvidløg og urter)
Revet mozerella - eller chedar
Tomater
Rød peber
Forårsløg
Jalapenos
Oregano

Så er det ellers bare fyldet på pandekagen også i oven med over- og undervarme ved 200 grader i 20 minutter. :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin