fredag den 3. august 2012

Something about some dogs


Faldt tilfældigt over dette billede på Facebook, og var nød til at dele det med jer. Jeg kan blive SÅ sur, ked af det og rasende over de love omkring muskelhunde i Danmark. Jo, hundene har nogle andre instinkter, men i min verden er en hund hvad du gør den til. Hvis man spørger mig, var det ejerne af de muskelhunde der bliver brugt til kamp, der skulle forbydes og aflives, det er jo forfanden ikke hundenes skyld, at nogle mennesker er så tankeløse, koldhjertede og direkte idiotiske!
Det mærkelig ved alt det hype her omkring muskelhunde er farlige er, at 70% af alle overgreb på mennesker, foresaget af en hund, er foresaget af gravhunde, labradorer etc. også er det muskelhunde der bliver forbudt!? I mine øjne er det den rene galskab. Jeg siger ikke, at man skal forbyde de "normale" familiehunde, men man burde som regering nok se tingene i et større perspektiv, i stedet for bare, at vælge den nemmeste udvej og aflive hvalpe og forbyde hunde som er lige så stor en del af nogle familier, som en labrador er for andre.

Et indlæg der i bund og grund ikke passer ind her, men et emne som sætter nogle følelser igang hos mig - håber i hang på hele vejen! :-)

Tjekker lige ind senere med lidt new in - ups.....! ;-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin