mandag den 2. juli 2012

Dukan diet - dag 2

Så det sidste dag i angrebsfasen - SKØNT!! Glæder mig som en gal til, at kunne spise tomater til mit spejlæg imorgen tidlig! :-) Jeg stod tidligt op i dag og tog i stalden, da jeg skulle til tandlæge allerede 10.30, (sidste tjek inden jeg fylder 18, jaaaaaa!) så jeg spiste min havreklid, en lille skål vaniljeyoghurt og drak et glas vand. Da jeg kom hjem fra stalden af, var jeg egentlig sulten igen, så spiste mit spejlæg, ristede skinkestrimler med chilli og peber og 3 spsk. hytteost og drak 0,5 ltr. vand. Til frokost spiser jeg resterne af oksekødsfrikadellerne fra igår med græsk yoghurt til. :-)

Min moar kom hjem fra Sverige imorges, så vi har snakket om, at tage til Odense og få købt det sidste vi skal have med til Italien - rejser på lørdag, har jeg vidst ikke fortalt jer? det blev også besluttet for en uge siden. :-) dejligt spontant, men jeg rejser altså til Italien på lørdag! 
Også skal jeg til forhåbentlig sidste besøg hos kiropraktoren idag, så skulle min ryg være iorden igen - weeeee!

God dag d'damer! Og undskyld for, at bloggen handler så meget om min kur lige pt. jeg lover og skrue ned for det, når jeg er nået næste fase og må spise mere normalt igen. Jeg er bare så opsat på det, og vil så gerne dele det med jeeeer! Håber i hænger på så længe. :-)


My breakfast today. Dukan Diet day 2!

xoxo



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin