onsdag den 4. juli 2012

Dukan diet - dag 4

HAR TABT 2 FUCKING KILO!!!!!! PÅ 4 DAGE! (Undskyld sproget, men jeg er SÅ glad!!!!) Egentlig burde jeg nu spise grønt og protein hver 2. dag og kun protein hver 2. dag, men jeg kan simpelthen ikke undvære mine grøntsager så meget, så jeg har lavet en aftale med mig selv om, at jeg har to faste proteindage om ugen og ellers spiser jeg grønt og protein hver dag. Stadig ingen pasta, brød (begynder, at spise rugbrød 3 gange om ugen igen, når jeg har tabt mig nok) eller anden form for stivelse, kulhydrat- eller kalorieholdig mad.
Jeg har været i tyskland idag, fordi vi skulle ud og køre på motorvej, faldt i og købte en pose vingummier - MEN har ikke engang spist halvdelen selv og med de kilo, synes jeg sgu godt jeg måtte! Har ikke trænet den sidste uges tid, fordi det ikke anbefales når man får så lidt sukker, men efter min fase må jeg dyrke en halv times intensiv træning fra idag af, så jeg tager op og spinner en halv time og styrketræner en halv time imorgen. Glæder mig faktisk helt! :-)

Min frokost idag så således ud:

Salat med iceberg, agurk, tomat, æg og tun. "Dressing" af græsk yougurt, bredbladet persille, hvidløgssalt og peber. :-)







 


I've lost 2 kg. in 4 days!!!!!! And this is my lunch today! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin