tirsdag den 17. juli 2012

Nelly wanties!

Som i sikkert har opdaget, har Nelly ekstrem udsalg! Hvis jeg ikke behøøvede og tænke på, at jeg skulle spare, havde jeg købt alle disse ting. Den gennemsigtige taske og ringene skal jeg helt sikkert eje, også ser jeg lige med de andre ting.


 



Ang. Dukan dieten har jeg "snydt" lidt, og sprunget en fase over. Grunden til dette er, at jeg i cruisefasen hvor jeg havde 1 proteindag, 1 grøntsags- og proteindag, ikke måtte dyrke mere end en halv times motion om dagen, og jeg KAN ikke undvære mine løbeture og spinningtimer, hverken psykisk eller fysisk. Jeg bliver tvær, utidig, gal, indebrændt og negativ hvis ikke jeg får presset mig selv og får brugt min lille krop. Så jeg spiser bare - så hvidt som muligt - kun grønt, kød og helt mørkt brød (rugbrød). Indtil videre har jeg ikke taget på, så umiddelbart virker det jo fint! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin