mandag den 16. juli 2012

Hjemvendt fra Italien og tanker omkring bloggen - igen

Fine smykke"træer" på et markede i Firenze.

Så er jeg hjemme igen og har haft en fin ferie. Stedet, varmen, maden og vinen var fantastisk. Desværre skete der bare nogle ting som gjorde, at stemningen ikke var som den nok burde have været, når man er på ferie - ikke mere om det!

Jeg er et af de mennesker som tænker og reflekterer rigtig meget over tingene, hvilket også skaber både ekstremt lykkelige epoker og deprimerende og meget tunge epoker - hvilket er ekstremt frustrerende, og også er med til, at skabe en masse rod i mit hovede.
De sidste dage af ferien og efter vi kom hjem (dvs. igår) har jeg besluttet mig for, at det skal have en ende. Jeg vil give mig selv "en ny chance" og forsøge, at finde mig selv oven i alt det, der er sket det sidste års tid. I bund og grund er der jo ikke noget og sige til, at jeg ikke synes jeg kan fungere på samme måde som før, eftersom mit liv og de mennesker omkring mig har ændret sig helt ufatteligt meget.
Derudover har jeg besluttet mig for, at bruge ekstra meget tid og energi på de ting og mennesker som jeg sætter mest pris på, og dermed også være 100% sikker på, at have hjertet med i de fleste af de ting jeg foretager mig, og dermed forhåbentlig også formindske de ekstreme op- og nedture, som kommer.
I blandt de ting, som jeg sætter pris på og rigtig gerne vil bruge mere tid og energi på, er bloggen - hvilket jo er en fordel for jer læsere! :-)

Det her blev til endnu et meget personligt indlæg, men som skrevet så mange gange før, er bloggen MIG - og alt hvad det indebærer. Take it or leave it! that's it :-)

Udover det, har jeg overvejet, at farve mig mørkhåret igen. Bare for, at der sker lidt ny, når nu jeg i en eller anden grad har tænkt mig og "starte forfra". ;-) om jeg gør det lige NU, ved jeg ikke rigtig, men det krippler godt nok i fingrerne efter det! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin