lørdag den 21. juli 2012

okay... so I won't wear it

Har saftsusemig skiftet mening mht. til outfit til vores føller alligevel! Fandt den smukkeste, vildeste, flotteste kjole idag som sad, som om den var syet til mig, også lader man den fandme ikke hænge! Jeg ender godt nok med, at have bare arme, hvilket jeg ikke har det vanvittig godt med, fordi jeg - synes jeg selv - har nogle meget voldsomme overarme. De er ikke "slappe" - tværtimod - men bare store, hvilket går mig lidt på. Men jeg har besluttet mig for bare, at give den ekstra gas med vægtene de næste 3 uger. Jeg vil ikke vise jer billeder af kjolen, ganske enkelt af frygt for, at nogle af de tøser der komme kunne finde på og købe den samme, med vilje. Ja, det er latterligt, men desværre findes der jo også latterlige tøser. :-) men jeg vil godt afsløre, at den er knælang og MEGET orange/ferskenfarvet - perfekt til mit lyse hår! :-)
Apropos træning så har jeg ikke taget 1 gram på, siden jeg stoppede på Dukan Dieten, så jeg er GLAD!

Idag har jeg haft en skøn dag i selskab med min kære mor. Har haft træninsfri dag, så vi spise lækker morgenmad og gik til Kirsebær Festival i Kerteminde og tullede rundt i nogle timer. Her til aften har vi hygget med "Forrest Gump" og sliiiiiiik. Håber jeres lørdag har været ligeså skøn, d'damer! :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin